MATEUS

Tjoflöjt! Har fortfarande ont i huvudet, helt sjukt. Har väl gått en och en halv vecka nu och det har fortfarande inte försvunnit. Jaja, jag härdar ut. Hampus är och kollar bajen så jag tänkte mysa ner mig i soffan och kika igenom säsong 1 av Pretty Little Liars. Se om det är något att ha. Dexter är vi ju klara med sedan länge och jag vill ha någon ny serie att titta på.

Föresten så har jag införskaffat mig en Mateus-mugg. Åh jag är så kär i hela sortimentet, vill ha allt! Det är ju dock inte det billigaste så jag fick starta med endast en mugg. Kanske är lite underligt att jag har fått sådant ha begär av en massa muggar, tallrikar osv. Men för en stor tedrickare som mig så är denna mugg ren perfektion.


Kommentarer
Postat av: Marynator

åh va fiin. Ge mig!

2011-09-18 @ 21:50:38
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback