MAKE YOU FEEL MY LOVE

Woop! Borta bra men hemma bäst! Har haft det väldigt bra på Sandhamn med jobbet. Så himla fina hotell, supergod mat och fina kollegor :). Känns som jag gått upp 10kilo eftersom vi ätit så mycket då maten varit så himla god. Och hotellfrukost sitter ju aldrig fel, hehe. Bra grejs helt enkelt. Kanske kan slänga upp några bilder sen när jag fått det skickat till mig då jag inte hade med mig egen kamera... Vi får la se!


Jag tänkte iallafall lägga upp lite videos från när jag och syster sjöng på pappas bröllop då jag vet att mamma Tina vill höra, och min egen mamma också kanske? Haha. Hampus suger ju dock på att filma så man ser ingenting, men ni hör ju iallafall. Dessutom delade han av någon konstig anledning upp och höll på så hela låten har vi ju inte....BajsHampus!!!!!!! Video nr 1: Typ mitten av låten, både jag och syster sjunger. Jag sjunger första versen, syster andra och sen jag igen den sista. Video nr 2: Jag sjunger sista versen på hela låten.




Kommentarer
Postat av: Sofie

Men Gud vad duktiga ni är. Och du som var nervös.. Detta klarade ni galant !

Duktiga du ! <3

2011-09-25 @ 19:03:12
Postat av: mami

Gud sså stoooolt jag är... <3. Fast Hampus, vad gjorde han ..hahahahahaha..

2011-09-25 @ 20:06:48
Postat av: päls

Men ni är ju bäst!!!!!! Sandy, börja sjung mer för bövelen, du är grym. I mean it!

Är det Iliaz som får lite damp i sista filmen eller? :p <3

2011-09-25 @ 22:40:03
Postat av: Sandra

Hihi tack vad fina ni är!



Ja det är Iliaz som får tuppjuck i slutet, hehe ;) <3

2011-09-26 @ 17:02:49
URL: http://sandrasolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback