HULABALULAA

Så var det onsdag. Jobbade över eftersom jag hastigt slängdes in i ett möte precis innan jag egentligen slutade. Det var ju trevligt på ett sett, för då var det jag som fick komma hem till mat på bordet för en gångs skull. Haha! Hampus lagar fasiken aldrig mat, förutom vid sånna här tillfällen då. Han kan ju faktiskt om han bara lägger manken till!

yadayada! Jag skulle vilja åka till Örebro, till Amanda. Hälsa på litet. Om damen har tid för mig förstås;). Jag hälsade ju aldrig på uppe i mellansel under den tiden hon var där, SKÄÄÄMS PÅ MIIIIG!!! Men Örebro är ju inte så långt bort så det skulle vara trevligt. En tripp till Sundsvall och syster skulle ju inte sitta helt fel heller...

Kommentarer
Postat av: päls

Örebro är faktiskt väldigt nära, bara två timmar med tåget. Jag vet en tjej som skulle bli nedrans glad om det kom en snygging som du och hälsade på! Puss på dig!

2011-09-28 @ 22:20:09
URL: http://heligabirgitta.blogg.se/
Postat av: Marynator

ja kom hit kärring, så kan vi lämna pampers på badhuset och dra och göra nåt annat haha

2011-09-28 @ 22:21:52
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback