ANDRA PLATS GÅR TILL MIG

Hampus är tokig han. Åker till Västerås en måndagskväll, bara sådär, för att kolla på sitt Bajen. Han kommer inte komma hem förrän seeent. Jag får nog ta och inse att jag alltid och förevigt kommer att komma på andra plats, tätt efter Hammarby. Får nog leva med det, lika mycket som Hampus får leva med att jag konstant sjunger.


Idag flyttar Sofie! Jag är så himla glad för hennes skull, att hon fått sin lägenhet tillslut! Och det bästa? Att det ligger nära mig, weehoo!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bara 3:a, finns en kille som går före dej också.

2011-09-26 @ 23:10:43
Postat av: Sandra

Haha juste! Den där satans borken!!!

2011-09-27 @ 13:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback