19.09.2011

Hallå i stugan! Så var helgen slut igen. Fick dock en fin sovmorgon i morse! Kortläsaren på jobbet var trasig vilket betyder att man inte kom in förrän receptionen öppnade. Stressig dag på jobbet, som alltid på måndagar. När jag kom hem så lagade jag och älsko grillad focaccia med pesto, salami, ruccola och fetaost! GÖTT!

Fick ett litet paket hem idag också! Har beställt nytt mineralsmink från Tikei! Har hört att det ska vara riktigt bra så det ska bli spännande att testa. Det bästa utav allt är att det inte ens kostar hälften så mycket som I.d. bare minerals som jag brukar köpa. Håller tummarna för att det är bra grejs! Aja, nu ska jag duscha och sen mysa ner mig i soffan med älsko och en kopp te! Ska mysa sönder han dessa dagar eftersom jag åker bort sen Torsdag-Lördag! Måste ju samla på mig lite kramar och pussar så det räcker :)


Kommentarer
Postat av: Marynator

Vart ska du kärring

2011-09-20 @ 09:51:37
URL: http://marysolander.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag ska till Sandhamn!

2011-09-21 @ 18:35:30
URL: http://sandrasolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback