OOOPS

Ojdå, här har det inte hänt mycket på ett tag. Men men...
Jag har visst dragit på mig en fet förkylning, eller snarare blivit smittad av mannen min. Dumma Hampus. Jag försöker kurera mig som en galning så jag blir frisk till nästa helg då Marie o co troligtvis kommer hiit! Då kan jag inte gå runt och snörvla som jag gör nu inte.

Idag råkade jag komma hem med en ny Mateusmugg när vi var iväg och skulle kika på tapeter. Vad hände där egentligen? Haha. Men den är ju så himla fin. Jag kunde inte motstå.


Kommentarer
Postat av: Marynator

nej då fåru fan va frisk! eftersom att iliaz va sjuk i 3 veckor efter vi va nere sist! :P

2011-10-08 @ 20:17:57
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback