STADEN

Tjoflöjt! Jag har blivit sjukt dålig på att uppdatera här men det är ju för att det är så himla mycket nu. (Inte för att det är typ nån som läser ändå, haha). Har blivit dålig på att fota med min kamera också tråkigt nog. Men hoppas det blir bättre med det när flytten och allt är avklarat, snaaaart händer det juu :D!

Idag har jag varit i staden med Malin och grabbar, men jag och Malin gick våran egen väg. Jag fick inte följa med Hampus för att han tydligen skulle köpa present till mig, hehe. Fick öppna den dock redan nu när jag kom hem istället för att vänta till onsdag! Min man är bra han. Fick ett par riktiga finisar ♥ ↓ Tack älsko!



Kommentarer
Postat av: Marynator

jag läser ju kvinna, det är det enda viktiga

2011-05-29 @ 23:16:20
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback