MORS DAG

Denna dag började hemma hos mamma där det bjöds på en stor morsdagfrukost dagen i ära! Nybakade scones, te, melon, vindruvor osv. Mumma! Efter det åkte vi hem till Hampus mamma för att säga grattis till henne med. Men den större delen av dagen har faktiskt spenderats med min mor. Vid 16 tiden begav vi oss till gymmet för att köra ett Maratonpass i Zumba. Vilket betyder att vi har shakat ass i hela 3 timmar i sträck! Himla skönt, fast jag känner att mitt knä inte riktigt pallade då jag har ganska ont nu:/ Äckel korsband!

Nu är jag himla trött, ser inte sådär jättemycket fram emot morgondagen heller som bara kommer bestå av packning och städ, städ städ städ. Hualigen.

Kommentarer
Postat av: Mami

Försök inte, vi höll på i 3 timmar och 10 min faktiskt... ;)

2011-05-29 @ 22:56:56
Postat av: Mami

Försök inte, vi höll på i 3 timmar och 10 min faktiskt... ;)

2011-05-29 @ 22:57:15
Postat av: Mami

Men hallå 3 timmar och 10 minuter va det juuuee. Fan va nice det var... Trevlans dag. Puss o tack för presenten.. =)

2011-05-29 @ 23:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback