FREDAG DEN TRETTONDE

Har ni haft nå otur idag då? Det har inte jag. Ja inte mer än vanligt iallafall, hehe. Egentligen skulle jag ju träffat Jossa nu ikväll men det sket sig. Sen har jag setat och väntat på mitt program så är det äcklig hockey istället. Men så är det. Känner att jag saknar min fina päls och att gosa med lilla goa Iliaz. Så himla trött på att inte ha pengar också, fattiga oss nu innan flytten. Haha, himla vad negativt det blev nu helt plötsligt!

Nej men det vänder va! Redan nästa helg kanske syster och co kommer hit. Det är ju bara tre veckor kvar tills vi flyttar och där runt omkring får man träffa Amanda igen. Då har hon förhoppningsvis med sig ett par snygga converse till mig från Chicago också! :)


Kommentarer
Postat av: päls

Bästa Sandra! Du ska veta att jag tar mitt skouppdrag på fullaste allvar, jag ska dra med mig ett par riktiga snyggingar hem!

Och du ska veta att jag saknar dig också, mucho!

Puss på dig bästa Sandra!

2011-05-15 @ 18:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback