TE & HONUNG

Idag har jag: Jobbat, blivit lite ledsen över det dåliga vädret, blivit glad över att solen bestämde sig för att kika fram precis när jag slutat jobbet, tappat lasagne i skrevet på mig själv (på mina sprillans nya byxor dessutom, buhu!), slappat i eftermiddags-solen på balkongen, joggat med lillebror och därmed införskaffat mig 7000 myggbett, fått en gotländsk present av snälla mami, duschaaat och hängt tvätt! Jajamen!

Nu tänkte jag faktiskt smaka på presenten jag fick av mami. För som vanligt när hon har varit på gotland så kom hon hem med gottigheter! Honung och te! Te från Kränku som luktar helt ljuuvligt. Jag känner på mig att det kommer bli en ny favorit.



Kommentarer
Postat av: Mami

Ser gott ut...nästan så att jag skulle kunna börja äta honung...

2011-06-08 @ 22:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback