MIDSOMMARDAGEN

Tjoflöjt! Jag har haft en himla trevlig midsommarafton som spenderades ute på landet. Till en början var vi hemma hos min kära Papi, som dessutom fyllde år, och hade det lite trevligt. Sen blev vi upphämtade av David och åkte ut till deras landställe i tungelsta där vi grillade och även sov över. Himla trevligt och jag har tagit en massa bilder. En himla massa är ju såklart på lilla Iliaz dock, haha. Men han är ju så söt. Lägger väl upp en liten bildbomb sen när jag gått igenom dem!

Idag ska vi åka in och se baksmällan 2 på bio, perfekt eftersom det regnar, blixtrar och dundrar!




1. Iliaz njuter i solskenet, 2. Lilla Frasse, 3. MAAAT!


Kommentarer
Postat av: Nellie

Bra blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-12 @ 20:31:18
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback