HEJHEJ

Rackarnsbananer nu var det ett tag sedan igen. Har hänt ganska mycket i helgen iallafall. I fredags var det Sannes student, lördags inflyttningspartaj och igår så var vi hemma hos farföräldrarna mina då farfar fyllde år. Hej och hå! Fina människor i lördags, himla kul att se alla. Och min päälsi är ju i trakterna igen,  YAAY! Stannar dessutom över sommaren gör hon. Bra grejer.

Jag längtar så till semestern nu. Det är ju "bara" typ 7 veckor kvar eller något. De närmsta 4 kommer dessutom inte bli roliga då jag fortfarande inte riktigt lärt mig allt och min kollega kommer vara på semester. Men det kan väl vara nyttigt för mig också, antar jag. Nej nu blire dusch sen säng!


älsko ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback