2011.06.19

Fy sjutton vad helgen har flygit förbi. För mig är helgen redan slut eftersom jag jobbar på fokus idag. Heela dagen. Men nu har jag inte så många Söndagar kvar då jag sagt upp mig. Känner mig ganska färdig med att ha två jobb.

I Fredags bar jag mig av till nynäs och min Amanda. Hon bjöd på god middag, jordgubbar och kladdkakemuffins. Gött! Igår var jag på Eken cup och kikade på min lillebror en stund. Han har blivit så duktig han! Efter det blev det en hemmakväll med älskling framför lejonkungen, haha. Nej men nu ska jag äta och göra mig iordning, sen är det bara masa mig ut i regnet och till jobbet.

Kommentarer
Postat av: päls

Haha! Allt snack om Disney gjorde dig sugen va? ;)

2011-06-19 @ 23:09:56
URL: http://heligabirgitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback