07.06.2011

Vad fort man vänjer sig vid att vara ledig. Men nu är det slut med ledighet på ett tag. Var lite jobbigt att komma tillbaka till jobbet och se att man har ca 200 mail att gå igenom, haha.

Fin fina vädret idag! Så himla härligt! Där har jag iallafall tur att jag kan sitte ute på takterrassen på lunchen och lapa lite sol! Något som inte är lika fräckt dock är ju tågfärden hem en varm dag som denna. Fi fan vad folk luktaar sveett! Uuuuäk! yada yada! Jag ska ju fi fasken redan ligga och sova egentligen! 22:00 är det bums i säng för lilla mig, annars orkar jag aldrig upp sådär tidigt på mornarna som jag måste gå upp! Så nu har jag varit busig som fortfarande sitter vid datan 5 över, hohohihi. Gonatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback