KRETA!

Tjoflöjt! Måndag och ny arbetsvecka som började väldigt lugnt och skönt må jag säga! Igår jobbade jag mitt näst sista pass på fokus också, så min tid där börjar ta slut. Vilket såklart är skönt på ett sätt, ganska trött på att ha dubbla jobb nu. Har ju haft det i över två år!

Snart är det semester också! Hampus har redan nästa vecka men jag har v. 29 - 30. Egentligen var det ju meningen att vi inte skulle göra något speciellt denna semester men igår fick Hampus ett tokryck och idag bokade vi en resa till Kreta. Haha. Så den 17/7 åker vi :) Yaay!

Kommentarer
Postat av: Marynator

fan va najs! Hoppas dock att ni inte har samma hotell som vi hade :P

2011-07-04 @ 22:17:57
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback