HEMMA

Hejsvej! Jag har återvänt! Till regniga Sverige. Vi har haft en himla bra semester med mycket sol och värme, bortsett från att jag fick världes sämsta nyhet i mitten av allt och att jag blev sjuk i slutet av resan. Men annars var det hur bra som helst, behövde komma bort lite. Blev dock inte så mycket bilder men jag lägger upp de jag har nån gång i veckan. Idag orkar jag inte. Idag ska jag inte göra någonting. Bara ligga hemma med min äckliga virusinfektion och titta på film. Tända lite ljus för min finaste finaste farmis. ♥♥♥ Jag har så himla svårt att greppa det som har hänt. Älskade farmor.


Kommentarer
Postat av: Mami

Puss till Farmis i himlen..

2011-07-26 @ 21:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback