SICKEN LURING.

Vilken jävla dag, vilken seg jävla vecka. Nu är jag lite på pissigt humör jag. Veckan och dagarna går så segt så jag vet inte vad, jag trodde på allvar att det var torsdag och har trott det hela dagen fram tills min lunch, haha. Mäklaren ringer vid 16-tiden och säger att vi minsann får lägenheten! Vi ska bara komma vid 20 tiden för att skriva kontrakt. Sen en timme senare ringer hon igen och säger: "tji fick ni, gick ni på den lätta? hehehe". Okej, riktigt så kanske hon inte sa men lägenheten fick vi allafall inte helt plötsligt. Så jävla surt. Helt sjukt att de får göra så, lura en att man får den sen dra tillbakat. Kändes som ett slag i ansiktet. Jävla jävlar. Nu ska jag dricka en kopp tröst-te och sen sussa.

Kommentarer
Postat av: Mami

Korten sa ändå att det kommer ordna sig ..puss

2011-01-20 @ 16:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback