GOTT NYTT ÅR

Ja här ekar det tomt men det har ju varit ganska mycket nu.

Idag har vi allafall varit och hjälpt pappa bära grejjor på dagen. Efter det åkte vi till Sofie och Tobbe för att snickelisnacka, dricka lite te/kaffe och byta julklappar :). Jag fick bed head schampoo och balsam som luktar så otroligt gött! Mig glad :). Direkt efter det for jag och älsklingen in till söder och Jimmy Steakhouse för middag. Så mumma!!! Kom hem för inte allt så länge sedan, är fortfarande så mätt att det känns som jag ska spricka, men det var det värt;).

Gott nytt år på er alla iallafall, hoppas det blir ett riktigt bra år! :)


Kommentarer
Postat av: Mami

Love you :)

2011-01-01 @ 23:02:15
Postat av: Anita

Ett riktigt GOTT NYTT ÅR önskar jag dej med Sandra!

Och Hampus så klart!

Hoppas ni får ett fint 2011 ♥

Kramiz Farmiz

2011-01-02 @ 14:59:42
Postat av: Sandra

detsamma på er båda ;) ♥

2011-01-03 @ 09:34:43
URL: http://sandrasolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback