BRA GREJS

Aldrig mer att jag går och köper schampoo & balsam nere på coop! Bed Head grejjerna jag fick av Sofie är ju så bra så det är sinnes! hehe :) En annan bra grej är min bok, vyssan lull, jag fick utav älsklingen i julis. Jag är helt fast och har snart läst ut den! Alla böckerna i hammarbyserien är mucho bra.

En mindre bra sak dock är vad jag gjorde nyss. Tappade en porslins-skål inne på badrummet och tyckte tydligen att det var en smart idé att trampa påt. Så jag orsakade ett litet mindre blodbad där inne. Helt sjukt hur ett litet skitsår kan blöda så mycket! Hampus kom till undsättning och fick leka lite doktor, plåstra om mig.


Kommentarer
Postat av: Mams

Ahh dom böckerna är asbra. Blir bara bättre o bättre... :)

2011-01-05 @ 12:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback