2011.02.15

Jag hade en riktigt fin alla hjärtans dag igår med min man. Han är så fin han, min älskling.
Idag har det varit full rulle, som vanligt. Tur att dagarna går undan på jobbet, så himla skönt! Mindre kul att jag troligtvis kommer vara klar mycket tidigare än väntat. Jag som trivs så bra! Men men, den dagen den sorgen.

Imorgon ska jag kila till Nacka direkt efter jobbet för att träffa Sofie. Äntligen ska hon fixa mitt hår med sina magiska fingrar, haha. Jag är så trött på min 7 mils långa utväxt. Frågan är bara om jag ska bli lite ljusare igen eller köra på ungefär samma färg? Vi får la se!



Kommentarer
Postat av: Mams

Kanske en leofärg som mamsen.. hehe..

2011-02-17 @ 16:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback