ÅTER TILL VARDAGEN

Nu är det slut på semester, jag ville typ dö när klockan ringde 05:00 imorse. Fi fan. Semestern bara flög iväg. Som tur är så är vi inne i en lugn period på jobbet nu så jag slapp komma tillbaka till värsta stressen iallafall.

Har hunnit med en del i helgen. Blev inte alls Bad teacher som tänk utan vi såg nya pirates istället. Malin & David följde även med. Filmen var väl sådär, varken bra eller dålig. I lördags var det 40års partaj för Hampus madre och igår var jag hemma hos mami en sväng där jag kikade på små hamsterbebisar, drack lite te och körde lite Freddy Kruger maraton. En mysig helg, även fast jag känt mig som värsta zombien, som världens tråkigaste. Men jag är väl inne i en sån period nu, när allt bara suger. Jag har sån himla ångest inför den 18:de. Tur att jag har älsko.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du är stark vännen. Värmde tyngsta dagarna kommer får du tänka på alla du har omkring dig, som finns och hjälper dig bli starkare igen. <3

2011-08-01 @ 22:21:32
Postat av: Sofie

Du är stark vännen. När de tyngsta dagarna kommer får du tänka på alla du har omkring dig, som finns och hjälper dig bli starkare igen. <3

2011-08-01 @ 22:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback