17.08.2011

Gokväll! Så var onsdagen nästan över också. Har jobbat, plockat lite hemma och tränat på gymmet med mami. Snart borde syster och co vara framme i stockholm! Om de inte redan är det? Aja, ska bli väldigt kul att träffa dem även om anledning till att de kommer hit är världens sämsta. Nämligen farmors begravning som äger rum imorgon. ÅHH jag kommer gråta skallen av mig, jag orkar inte. 

Nej nu byter vi ämne tycker jag... Jag och Hampus har ju börjat titta på Dexter igen! Så himla bra! Just nu är vi inne på avsnitt 9, säsong 4. Hatar att avsnitten alltid ska sluta så himla megadunderspännande så att man bara måste sätta på ett avsnitt till, annars kliar det rejält i fingrarna. Men nu får det vara nog för idag, duschen och sängen kallar på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback