15.08.2011

Det var nästan som en minijulafton idag på jobbet då det var utförsäljning på firsörprodukter. Jag trodde att det skulle vara lite bättre utbud än vad det var men man får inte vara kräsen när det är otroligt löjliga priser. Folk var helt galna! Men en liten påse kom jag hem med iallafall :). Och imorgon kommer paketet med en massa Essie också! YAAY!

Nu sitter jag här och väntar på att familjen ska komma, ska ut och springa med lillebror! Hampus har inte kommit hem ännu och kommer inte göra det på ca 2 timmar heller. Börjar bli himla trött på att han måste jobba över så mycket nu. I 2 veckor har han gjort det och ska görat i 2 veckor till. Blä på det.


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag vill också jobba på Loreal!! Hur fick du det jobbet? Via Manpower? Lyllos dig!

2011-08-23 @ 21:43:39
URL: http://anettecaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback