14.08.2011

Som sagt var det systers födelsedag igår! Hoppas att du hade en toppendag! Det är sådana dagar det är extra trist att de bor uppe åt fanders, man kan ju inte direkt fira henne ordentligt men på torsdag kommer hon hit så då blire presenter iallafall! Och åh så jag saknat Iliaz, jag kommer gulla ihjäl honom!

Idag då, slappis söndag. Som de flesta söndagarna. Vi har ätit bauta frulle, varit en sväng hos Hampus päron, kikat i antikladan och ett väldigt snabbt besök i centrum. Ikväll blir det träning med mami på gymmet och sedan banankycklig till middag. mmmm, namnam. Farmors specialare.


Kommentarer
Postat av: Mami

Min svettfläck va snygg!!! Ha ha ha...Jag vill också ha fammoo-mat...

2011-08-14 @ 22:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback