KÄNNS LITE SÅDÄR

Ja igår hade vi ju visning här hemma. Man blir lite ledsen i ögat för nu börjar de gå upp för en mer och mer att man faktiskt ska flytta. Visst vi ska flytta till en himla fin lägenhet men jag tycker verkligen om den här också, och det är ju mitt första egna lilla hem. Så det känns lite jobbigt faktiskt, haha, töntig som jag är. Men det släpper nog när vi väl flyttar för då kommer jag vara så exalterad över den nya lägenheten!

Jag har en himla prestationsångest också angående min nya tjänst på jobbet. Jag är så van att allt flyter på på en gång men det här är så omfattande och mycke nya uppgifter i nytt system så det är så svårt att få in allt i min lilla hjärna. Känns som det kommer ta hundra år innan man verkligen har koll på allt, och det tär på mig. Jävla skit alltså.

Lite deprimerande inlägg, men det får ni ta. Så det så.

Kommentarer
Postat av: Anita

Det klarar du som är så duktig

Kramiz från Farmiz ♥

2011-04-05 @ 17:39:16
Postat av: Mary

man kan ju inte lära sig allt på engång heller :)

2011-04-05 @ 20:10:50
URL: http://marysolander.blogg.se/
Postat av: Sandra

hihi, tack farmis ♥



och nej jag vet men det är jobbigt, haha

2011-04-05 @ 20:21:04
URL: http://sandrasolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback