JOGG

Hallå eller!
Hua mig sicken sämst dag jag haft på jobbet. Helt själv var jag och jag trodde fan jag skulle drunkna i ordrar där ett tag. Hoppas det blir bättre imorgon alltså, helt sinnes!

Efter jobbet gjorde jag mig en omelett och sen begav man sig till rudan för att jogga med min lillebror. Från och med nu ska jag, lillebror och Hampus jogga en gång i veckan. Dem är så jävla lata så nu tänkte jag ta tag i deras kondition, MUAHAHHAHA! Fast idag var inte Hampus med för han var iväg och köpte ny bil med assvärme och hela kittet! Men Sempan var hur duktig som helt i joggingspåren iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Marynator

har ni ny bil era jävlar?! :P

2011-04-27 @ 21:28:47
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback