BLÅSIGT VÄRRE

Satan i gatan vad det blåser ute! Helt galet! Så jag håller mig inne jag. Sitter i en uppblåsbar tillfällig soffa vi fått låna av mamma, haha. Ser lite tokigt ut men den är fan skön alltså, och absolut bättre än att sitta på golvet! Men det blir en fin, ny och större soffa till nya lägenheten sen, yaay!

Dagen har varit helt ok i övrigt iallafall. Morgondagen kommer dock bli ganska tung, direkt efter jobbet ska jag jobba igen fast på fokus, till 20:00. Sen ska jag skynda hem för jag ska ju träffa gamla arbetskamraterna! Det kommer bli skoj men jag kommer nog vara rätt trött tyvärr. Äääh det blir finemang!

Kommentarer
Postat av: Mami

Jag sa ju det.... duger o skita på tänkte jag säga men gör fan inte det.. :P

2011-04-07 @ 20:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback