ZUMBA

Nu har jag varit med syster och mami och kört lite Zumba nere på gymmet. Det var kul men jag såg typ ingenting, liten som jag är och så stod jag längst bak. Sen körde hon typ bara på utan att förklara så mycket så jag var ju helt lost, haha. Men kul var det! Vi kör nog nästa Onsdag igen :) Fast jag ska nog sno mammas cd-skivor och smygträna lite så att jag är awesome tills då!

Har ju föresten fått mina fina skal till mobilen nu. Efter en månads jävla väntetid... Men åh så fina de var och jag är supernöjd! Dessutom ska jag ju få ett rosa hemskickat snart också som lite plåster på såren för att jag fick vänta så länge, men dessa fick jag hem nu:



nice huh?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åå jag vill också ha !

2010-09-02 @ 08:35:53
URL: http://sofienoreskog.blogg.se/
Postat av: sandra

hihi, det är så kul med skal!

2010-09-02 @ 10:52:00
URL: http://sandrasolander.blogg.se/
Postat av: Mami

Sketasnygga ...:)

2010-09-02 @ 21:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback