SCONES & FOKUS

Imorse vaknade jag kl 8 och smög mig upp för att baka lite scones som jag tänkte väcka min älskling med! Hade dukat upp fint med scones, pålägg och kaffe innan jag ryckte upp honom ur sängen. Sedan satt vi där och mös till Kenny starfighter, hahah. Så jävla bra!

Hampus har varit så oooootroligt klantig nu de senaste dagarna. Hela tiden är det någonting. Tex igår så var det ju dressingen som han spillde ut och imorse hann han bara smutta lite på kaffet innan han spillde ut allt över soffa och matta. Jag var ju måttligt glad över det.... Satt och skrubbade i evigheter, vi har ju inte avtagbarklädsel på soffan heller så. Jaja, jag gillar dig trots det älskling ;).

Idag har jag varit duktig och jobbat på fokus också, var ganska lugnt och skönt. Tur var väl det för jag kände mig så slö idag! Imorgon är det Sumpan som gäller, som vanligt... Vilket betyder att jag måste gå och lägga mig nu, så nattinatti mina kära.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback