REGNREGNREGN

Det bara regnar och regnar. Nedrans att jag inte slog till på ett par gummistövlar när jag kikade på dem sist. Mina boots gör ingen nytta alls i detta väder, men de är bättre än tyg skor iallafall, hehe.

Tidigt imorgon lämnar min man mig för att åka till prag med sitt jobb. Kommer hem på söndag. Kommer kännas ensamt i lägenheten då, den känns plötsligt så stor när man har den helt för sig själv. Men sen kommer ju min syster förbi med en massa djur som jag ska passa i en vecka då hon också flyr detta regniga land. Hon ska till Kreta, den jäveln. Jag är inte alls avundsjuk.

Kommentarer
Postat av: päls

Som svar på din lilla instickare angående mitt smakande av surströmming så kan jag säga att jag inte var värst. Min vän Malin rapade surströmming resten av kvällen, inte att leka med ;)

Dessutom tuggade jag tuggummi så jag tror nog att du överlever ett hångel eller två <3

2010-09-15 @ 11:36:55
URL: http://heligabirgitta.blogg.se/
Postat av: Mary

nananananaa

2010-09-15 @ 14:12:07
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback