NU.

Idag fick det bli en slappis kväll. Ingen stress, inte göra någonting. Sitter just nu och mumsar på en chailatte, som jag dricker ur min tjusiga mugg jag fick av syster, och knåpar med lite bilder. Ska beställa en fotobok :)
Hampus ligger framför mig på golvet på ett hav av kuddar och spelar tv-spel.

I morgon är det redan oktober, dessutom har jag och älskling varit tillsammans i 2år och 5 månader. Det är galet vad tiden går fort. Det är galet att det redan är så himla kallt också. Jag tror inte jag kommer överleva den här vintern om graderna fortsätter nedåt i denna takt, om det blir kallare än förra vintern. Jag hatar vintern.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ååh ge mig !

2010-09-30 @ 20:01:23
URL: http://sofienoreskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback