ETT STYCKE PÄLS & FRUSNA BÄR

Syster och jag råkade sådär spontant hoppa in på ett corepass innan Body pumpen också, hehe. Skönt nu efter iallafall och vi kommer nog fortsätta köra på det! Hoppas bara att inte min förkylning drabbas av det som sagt. Men det återstår väl att se imorgon.

Nu sitter jag på date med min fru pälsi över msn, haha. Dumma hon att vara ända bort i mellansel, jag måste åka upp och hälsa på henne nån helg. Se hur hon bor :). Hon är fin hon, min päls. Indeed.

Jag har fått lite dille på frusna bär just nu! Åh det är så gott att sitta och suga på, och skönt för min inte alls så friska hals just för tillfället. yumyumyumyum, me like frusna bär i alla former och sorter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback