DAZZLE

Åh snart slutar jag och det är FREEDAG! yey! Vickan lämnade mig här i hörnan eftersom hon fick gå lite tidigare. Så jag sitter här och räknar minuterna själv. Ska nog ta en riktig slapparkväll med min man. Vill se "the ghost writer" med ewan mcgregor (eller hur han stavas) och bara ligga i soffan. Me like mr Ewan, han är bra.

Känner att jag tröttnat lite på min vardag, stress hela tiden och bara lördagarna ledigt. Känns som om jag måste hitta en nytt, bra heltidsjobb så jag kan leva som en normal människa, haha.

Do i dazzle you? You can bet on it. hahaha

Kommentarer
Postat av: päls

Såg ni filmen? Grymt bra om du frågar mig. Och som du så fint sa, vem tackar nej till Evan? ;)

2010-09-06 @ 16:22:52
URL: http://heligabirgitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback