BELLMANS

Har varit hemma nu ett tag efter intervjun på Bellmans. Däckade i soffan på direkten, har typ legat orklös och bara kollat upp i taket en timme nu.

Intervjun kändes lite hopplös sådär. För det första så lät jag ju som ett jävla fån med min täppta näsa och rassliga hals. För det andra så är det inte så lätt att prestera och vara sådär awesome som man vill när man mår som en påse skit. För det tredje så är det ca 150 pers som sökt till tjänsten och jag tillhör den lillla gruppen som inte har erfarenhet av café. Ligger oddsen på min sida? I think not.

Aja, jag borde väl få i mig lite mat men jag är absolut inge hungrig. Lite soppa kan jag nog få i mig iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback