BACILURVER

Blä på min älskling som smittar mig med sina elaka baciller. Jag sitter och snörvlar och ont i hals. Ioförsig är det inte alls så farligt just nu men det är icke kul om det bli värre! Mina förkylningar har ju en tendens att sitta i så förbaskat länge. Idag ska jag ju köra Pymp med syster också. Hoppas det inte blir värre av det.

Äsch, det blir nog bara bättre, klart jag inte blir sjuk nu inte! Jag ska ju på möte hos Bellmans på torsdag och då kan man inte sjuka ner sig. Ska hem och kurera mig med en massa te med honung, proviva osv! Yumyum!


Bacilusk spridaren


Kommentarer
Postat av: Sofie

Åå möte me like ! :) du får inte bli sjuk för då får jag inte träffa dig. Torsdag eller fredag passar bäst för mig :)

2010-09-07 @ 17:47:43
URL: http://sofienoreskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback