SUNDAY

Idag har vi varit uppe i centrum för att shoppa lite. Skor, halsduk och 2 tröjor kom jag hem med. Jag köpte även ett par byxor åt min älskling :) Nu känner jag mig dock helt fattig men det var det väl värt. Mina skor är heelt underbara!

Annars då.. Ja jag har hunnit vara nere på gymmet för lite pump och qi gong. Sen raka vägen hem till mamma för att hämta Semmys lilla hamster Dippie som vi ska passa under tiden som de fixar med stambyte. Hoppas att vi lyckas bättre denna gång än när vi passade systers katt. haha....


Kommentarer
Postat av: MAMS

Tänk på att Dippie inte tål drag...o buren ska helst inte stå på golvet... :) Jag saknar henne redan..

2010-10-10 @ 21:52:29
Postat av: mary

Visa skorna för fasen :-P

2010-10-12 @ 08:39:14
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback