HELT ENKELT JÄTTE DÅLIGT

Att beställa via H&Ms hemsida är helt katastrof. För det första så tar det så brutalt lång tid så man hinner bli gråhårig innan varan kommer fram. Jag har väntat i en månad på min jävla jacka, så länge att jag inte ens blev ivrig över att den kommit, haha. Men nu när jag iallafall äntligen fick den så är den trasig. Sömmarna har gått upp i frodret på två ställen. Kul jul.

Aja....Hampus hade lagat hamburgare när jag kom hem ifrån jobbet. Fast han är så dålig att han satte igång brandvarnaren igen, som vanligt när han lagar mat;) hehe, han är söt han. Inga kanelbullar har vi fått i oss dock, på kanelbullens dag och allt. Men det gör inte så mycket, jag väljer vaniljbullen tusengånger om. De borde göra en dag för alla vaniljbullar istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback