BUS

Igår var de väldans trevlans med finfina Sofie och hennes man. Vi valde att se Buried, mest för att den såg läskig ut på bilden, haha. Den sög iallafall, big time. Hela filmen utspelade sig i en jävla låda. Men sällskapet var bäst iallafall! :) Jag fick med mig en liten "souvenir" hem, i form av en dumma mej skylt. Tobbes motiv var att eftersom filmen var så brutalt dålig och att man inte får pengarna tillbaka, ja då får man minsann ta med sig en skylt. Sen var det ju lite för Hampus skull med,  som tycker den ser så rolig ut med alla gula gubbar. Han blev jätte glad, ville sätta upp den ovanför sängen. Men det satte jag stopp för.

Nu har jag och älsklingen varit på dop. Har precis kommit hem, bytt om och ska nu stressa vidare ner till fokus för att jobba tre timmar. Ikväll blire nog bara mys med han, min man, min hampus. Han är fin han.



Nu har jag himla brådis! Hejsvej!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hampus, dumma dej ! ;)

2010-10-09 @ 19:06:23
URL: http://sofienoreskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback