TRÖTT TJEJ

Åh, jag är så galet himla hemskt trött idag. Och var detsamma efter mässorna igår, la mig i sängen nästan på direkten efter att jag kommit hem och slockande, hehe. Som tur var så väckte hampus mig vid 18 tiden för annars hade man ju inte kunnat somnat på kvälla. 

Det var skoj på mässan, vi var ju på Allt om Hälsan men vi kikade även in en sväng på Det goda köket som var samtidigt.  Min mamma var helt crazy, tror hon kom hem som prenumerant på 7 olika hälsotidningar eller något. Dessutom köpte hon ju en massa annat också. Fattiga jag däremot kom inte hem med mycket alls, men är nöjd ändå. Det skulle ju dock inte sitta helt fel att vara ekonomiskt oberoende.

Kommentarer
Postat av: Mams

Det va faktiskt bara 3. HA HA HA Hade det funnits fler sååå vet man aldrig. ;)

2010-11-15 @ 15:59:00
Postat av: Mams

4 va det sorry...

2010-11-15 @ 15:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback