TORSDAG

Det blir inte mycket till bloggning nu när man har sena veckan. Så mycket att göra och så litet med tid!
Min kära syster har kirrat ny design till mig iallafall då jag varken hade ork eller fantasi och tröttnat på den gamla. Jag tröttnar så fort, förändring förnöjer. Så danke systra mi!

Jag har varit ovanligt glad och positiv denna vecka, känns som jag varit i en svacka men nu är jag galet uppåt! Känns så skönt! När jag kommer hem idag så ska jag och min kärlek träna igen och sedan ska jag ställa mig och baka lite gottis som jag tänkt bjuda på imorgon när fina flickor kommer hem till mig. Speciellt för Amandas skull, jag vet ju att hon är en sucker för choklad, hehe.

 


Kommentarer
Postat av: Mary

bäst för dig de kräsna fan :P

2010-11-04 @ 16:16:48
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback