FÖRSTA ADVENT

Första advent och julpyntandet kan börja! Mysigt! Synd bara att vi inte har ett jota till julpynt, hehe. Men till nästa helg kanske! Helt galet vad det hade snöat imorse när jag vaknade. Och det verkar inte ha något slut heller! Det bara snöar och snöar, jag kommer drunkna är jag rädd, på mina bara 154 cm.

Igår hittade vi msm-pulvret vi letat efter, får hoppas att det ger resultat nu bara. För min äckliga jävla hy. Men sen ska det ju vara bra för hår, naglar och en massa andra grejjor också. Värsta dunderpulvret! Jag kom även hem med lite nya nagellack och en poncho. Inga julklappar dock. Fast det är lite för tidigt för mig att köpa julklappar redan, jag blir ju så ivrig och vill ge allt på en gång, hehe.

Iallafall, på kvälla gjorde jag en dundermiddag till mig, Hampus & Sofie! Det blev grekiskt och sedan tittade vi på Så mycket bättre medans min pärla fixade håret mitt. Som vanligt är jag så sjukt nööjd! Sofie är ju för himla duktig! Sen bokade vi in oss på kryssning den 29-30 dec. Jag är så himla glad över att Sofie följer med! Var inte så himla taggad innan men nu, nu känner jag på mig att det kommer bli riktigt bra :).

Kommentarer
Postat av: Artan

hej, är du nöjd med hur din helg varit? :)

Kram!

2010-11-28 @ 16:57:18
URL: http://artanart.blogg.se/
Postat av: Sofie

Och nu har jag bytt dagar också så nu är allt spikat ! Tur att du blev nöjd snyggo ;)

2010-11-28 @ 17:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback