2010.11.25

Yeey! Äntligen lön! Äntligen har vi mat i skåpen och en efterlängtad ny tandborste. Hehe.
Har varit en ganska stressig dag, på jobbet var det ju ioförsig väldans lugnt men efter var det bara att rusa iväg till nacka forum. Det var ju lite kaos med bussar och allt vad det heter. Till slut kom jag fram iallafall och Sofie stod med en massa bitar med hår och jämförde med mitt. Sen for jag hem, hampus hämtade upp mig på stationen och vi åkte för storhandling. Kl 8 var jag hemma, skyndade mig med att laga middag vrålhungrig som jag var och nu har vi betalat alla räkningar också. Huh.

Imorgon blir en trevlans dag iallafall! Utgång med tjejorna från jobbet och Jossa. Marielle har gått och fått värsta fräna frillan, lugg och allt! Mucho läckert! Passa dig Marielle, jag kanske äter upp dig imorgon. ;)


Kommentarer
Postat av: Mams

Ja din tandborstbudget borde vara hög, sliter ju ut en tandborste på 2 dar. Herreguuuuud.

2010-11-27 @ 07:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback