2010.11.10

Nu sitter jag och väntar på att duschen ska bli ledig, har ju varit och zumbat lite. Sen blire nog bums i sängen! Fan vad fort dagarna går, imorgon är det redan torsdag igen.

Här är iallafall en bild på mitt hår! Det är lite ruffsigt och lite fuktigt efter det äckliga vädret men färgen syns bra iallafall, även fast det är svårt att fånga den exakta färgen på bild. Känns lite ovant att vara lite mörkare igen men jag hade ju redan tröttnat på det ljusa, och jag är väldigt nöjd som jag skrev igår :)


Kommentarer
Postat av: Anita

Så fint Farmiz lilla sötis ♥

2010-11-10 @ 22:32:35
Postat av: päls

Snygging där!

2010-11-11 @ 08:39:27
URL: http://heligabirgitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback