2010-11-22

Mamma tvingade med mig på step idag och usch vad arg jag var. Jag klarar inte av när jag inte hänger med, var ju första gången. Step är säkert jättekul, men jag har inte tålamod att gå 500 gånger för att sedan äntligen kunna hänga med och bli svettig. Jag blev ju inte ens varm nu! Fast jag körde ett pass på crosstrainern efter så jag är ändå helt slut nu.

Försten så har jag nya planer för mitt hår, muhahahhahha! Jag och mitt hår alltså. Hampus bara himlar med ögonen så fort jag nämner mitt hår eftersom jag ändrar mig och fixar hela tiden. Iallafall. På lördag, förhoppningsvis, så ska min fina Sofie hjälpa mig att bli långhårig igen! Så himla spännande! Sofie som är så himla go och underbar som fixar och trixar för min skull, sicken pärla hon é!




Kommentarer
Postat av: Mami

Du är en surkärring.. :P

Räcker med 3 gånger sen är du inne i det o tycker det är askul.... Våga o ha kul....surkärring haha..

2010-11-23 @ 21:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback