TODAY'S A GOOD DAY

Håll i hatten för här var det dött. Mycket att göra igår så inget bloggande då inte.

Idag har jag iallafall pallrat mig först till handen och sjukhuset för ett återbesök (foten). Ett återbesök som gick på 1 min och kostade 320kr, helt jävla galet. Att det ska vara så jävla dyrt att gå in och ta av sig en strumpa och sen gå ut igen. IT SUCKS. Men men, nu har jag ju frikort i ca 9 månader fram ;).

Efter det var det bara att sätta sig på tåget mot stockholm för ett möte på manpower! Nu mina damer och herrar har jag skrivit på anställningsavtalet och har ett jobb i iallafall 6 månader! Jippi för mig, nu slipper jag oroa mig så mycket! Människorna på manpower är så härliga och trevliga så jag kommer nog trivas!

På vägen hem kilade jag förbi Lush och unnade mig en massa ansiktsmasker och sådär. Jag äääälskar lush. Deras personal är helt underbar! Haha, jag har också märkt att om du pratar mycket med peronalen och ex säger: "jag har den och den hemma men skulle vilja prova på någon nytt liknande", alltså påpekar lite diskret att man är en flitig lushare så får man oftast en liten present på köpet i påsen med sig hem;). Idag fick jag en lila, glittrig tvål som luktar godis! Mig glad.


Kommentarer
Postat av: Anita

GRATTIS till nya jobbet!!

Är det på själva Manpower du ska jobba eller..

Urschäkta en gammal käring som har svårt för att

fatta ;=( eller va det i Sumpan?...hee



Yesss.. lönar sej att va stamkund!

Kramiz påre!

2010-05-05 @ 19:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback