SUNDAY

Söndag = jobb på fokus 12-20. Så snart är jag iväg. Det har lugnat ner sig rejält på söndagar på sista tiden så jag får städa som en galning för att fördriva tiden. I början av året var det smockat vilken dag det än var, men det beror väl på alla nyårslöften. Nu verkar alla ha gett upp, haha.

Sicket fint väder vi hade igår föresten, helt underbart! Den turen verkar vi ju inte få idag dock men det gör ju inget eftersom jag ändå ska sitta inne hela dagen. Åh, vi hade ju lilla Iliaz hemma hos oss hela kvällen igår också. Han är utan tvekan den sötaste ungen någonsin och det säger jag inte bara för att jag är moster;).



Kommentarer
Postat av: Mary

man vill ju bara äta upp honom ibland, mohaha

2010-05-16 @ 12:29:21
URL: http://marysolander.blogg.se/
Postat av: Anita

Håller med dej, han e den sötaste som finns!! <3

2010-05-16 @ 18:31:38
Postat av: Anita

Sötast i hela världen!!

Mycket härligt hull att smaka på...mmm ;-)) <3

2010-05-16 @ 18:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback