SÖNDAG

Nu sitter jag här och har gjort typ allt som jag kan göra, det är galet lite människor här idag. Men vad gör man.
Igår så hade vi ju föresten besök av min fina Amanda och hennes John. Känns som om det var evigheter sen! Hon är ju i mellansel all the time och sjunger gospel minsann. Hon ska dessutom göra det i ett år till men är hemma på sommarlov nu. Så under hennes lov ska jag försöka terra henne så mycket som möjligt, hehe.
Vi bara myste, snackade skit och såg på filmen 7 Pounds (hette den så?).
Anyway, det var trevligt värre och jag har saknat henne.

Åh, ikväll när jag kommer hem så kanske vi har fått igång boxen till tv:n! Det skulle vara nice. Inte för att jag är en sån där som sitter klistrad vid tv:n varje kväll men i alla fall! Fast jag lär ju bli en riktig tv tittare nu när man kan bestäma själv och slipper bråka med en hel familj om vad som ska visas. hehe.

Kommentarer
Postat av: Mams

Som om vi brukar bråka om det, :P NÄ NÄ

2010-05-30 @ 22:35:58
Postat av: sandra

nä jag har lärt mig att hålla klaffen, titta och vara nöjd eftersom jag ändå itne fick som jag ville,haha

2010-05-31 @ 13:05:58
URL: http://sandrasolander.blogg.se/
Postat av: päls

Mycket trevligt, indeed! Och inte kommer du behöva terra mig sötnos, jag träffar dig gärna varje dag utan tvång ;) Vi ses på fredag, myyyyyyys! <3

Och jag har saknat min fina bästa vän också!

2010-05-31 @ 14:02:51
URL: http://heligabirgitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback