SNAARK

Äntligen hemma. Jag totalt slocknade på tåget hem, som tur var vaknade jag precis när vi stannat i Västerhaninge och alla andra gått av, hehe. Vore inte kul att ha vänt tillbaka igen. Dagen på nya jobbet gick bra, men fy fan vad pressande! Det här 2 första dagarna är ju till för att jag ska lära mig systemet och hur man gör, så det är någon som alltid sitter bakom mig och bevakar minsta lilla move jag gör! Fy fan för det, men annars känns det helt okej, inte världens roligaste jobb men vad gör man. Jag får nöja mig.


Kommentarer
Postat av: Anita

Stackars dej, förstår att det känns nervigt första dagen, speciellt när någon sitter bakom ryggen och spionerar :-(( Du slocknade väl när nervspänningen släppte. Tänker på dej i morgon och håller tummen <3

Kramiz från Farmiz

2010-05-10 @ 19:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback