PANIK

Vilken grej, när jag började jobbet imorse så funkade inte någon av alla våra crosstrainar. Jag sprang runt som en galning och letade sladdar, proppar och allt var det var. Men det syntes inget fel alls. Jag försökte ringa typ alla som jobbar här men inte en enda svarade, förutom en. Hon kunde dessutom inte hjälpa mig så mycket. Så jag gav upp hoppet och började sätt upp lappar, testade trycka in en sladd en gång till och tadaaa! Helt plötsligt funkade allt.  Tur att det inte är så mycket folk vid den tiden iallafall, då hade det verkligen inte varit skojj.

Fasiken vad jag packade igår föresten. Var klar kl 12 på natten, eller klar och klar. Klar för dagen. Har ju alla kläder, lampor och hyllan osv kvar. Idag är det Hampus tur, hehe.
Dåligt väder är det också, fast lite regn gör inte så mycket men det ska ju tydligen bli dåligt hela veckan?! eller? Bara det inte är dåligt nästa tisdag iallafall, då ska det fasiken vara soool.

Kommentarer
Postat av: Anita

Duttig kicka :-D

2010-05-23 @ 17:58:20
Postat av: Mams

Vad ska du göra nästa tisdag då eftersom det måste vara sol??

2010-05-23 @ 23:31:16
Postat av: Sandra

eh det är typ min födelsedag. och du ska vara min mammaaaa!

2010-05-24 @ 18:09:01
URL: http://sandrasolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback