PACKAR

Nu packar jag för fulla muggar. Fy fan vad tråkigt det är och jag har så himla mycket grejor trots att jag slängt hur mycket som helst. Det tar aldrig slut känns det som, haha. Vi hade missbedömt lite med flyttkartongerna också, 5 lådor går ju bra tänkte vi. Jo tjena, jag har fyllt tre och har bara kommit halvvägs. Ja men det går ju bra det här sörru. Det kommer nog bli roligare att packa upp allt iallfall, hehe.

Fint soligt väder har vi haft idag, jag gick i shorts för första gången i år! Mig gillar. Fast nu ska det väl bli sämre igen, självklart. Aja dags att köra igång igen så jag får det här klart nångång.


Kommentarer
Postat av: Mams

Var kom alla grejer ifrån, så stort rum hade du ju inte . ;)

2010-05-23 @ 11:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback